09

The voice va helt galet!

Det började med att jag, Vanya, Felicia, Rebecca, Kristina och Jonny tog Upptåget in till Uppsala vid 10 och fortsatte sedan in mot sthlm :) Vi mötte sedan Josse och sen blev det att kolla i lite affärer såklart (; Mot kvällen så kom även Ivan och sen började konserten inte så långt efter det (; Det va helt galet! Sjukt mycket folk och massa bra musik :) Alla va helt galna, inte minns vi såklart (a) Efter konserten så sa vi hejdå till feffe och josse och Vanya som skulle stanna kvar i sthlm och vi andra pallade oss långsamt hemmåt, det va såklart lite svårt att komma fram eftersom det va så sjukt mycket folk! :p Men vi klarade oss ur det :) Kristina hoppade sedan av i Örbyhus och vi andra fortsatte mot Tobo. När vi äntligen kom fram så va alla helt slut, inte minns jag, så vi sa hejdå till Jonny och sedan va det bara o sova.
Vi gick upp vid halv 12 i morse och det va bra, för man måste hinna ställa om sig lite eftersom skolan börjar i morgon :p Ska faktiskt bli riktigt kul att träffa alla igen, även fast man börjar i ny skola o ny klass så äre faktiskt fortfarande några från gamla klassen som jag kmr fortsätta gå med nu i 3 år till :) Ganska så skönt att det fortfarande finns några som man känner :D Ska bli riktigt spännande, men även lite nervöst (a)


Men nu ska jag inte oroa mig mer!
Det är bara o köra, i morgon då jävlar!
Måste verkligen peppa mig själv dom här sista åren!


Heja heja

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0