25 april

Hejsan mina kära läsare! :)

Förlåt för att jag inte skrev i går, men kom hem ganska så sent, så jag pallade inte helt enkelt :p
Gårdagen va ialf nice, först skola och allt gick bra tills vi hade idrott, sträkte benet :/ så kunde knappt gå..
Fyfan va ont de gjorde :(
 Men sen begav ialf jag o becca oss till bussen och vidare in till tierp där vi handlade lite (y)
Vi åkte sedan hem till becca och åt och typ hoppa studsmatta :)
Senare så blev det Tierp igen? :p
När vi skulle till tåget så va becca fett seg med sminket o allt -.-
Så vi fick typ springa och jag hade sendrag fyfan för dig becca!
 Vart fett sur och när vi entligen kom fram så stog det att tåget va en kvart försenad! Suck lixom :/
Vi skulle egentligen ha träffat lite folk i Tierp, men det blev inte så.
 Men jag och becca hade en riktigt trevlig stund ändå :)
Vi typ satt och pratade om massa olika saker och tiden bara rusade i väg, så det blev att ta bussen vid 10.

I dag så har jag varit i Uppsala och handlat lite (y)
Köpte en ny mascara och sen blev det typ avslutningsklänning / balklänning och typ underkläder, tröjor, linne och leggings (y) Blev mycket nöjd med nina köp! :)


Skriver ett litet inlägg i kväll!

Puss på de! <3

Kommentarer
Skrivet av: Leia

Det har inte hänt så mycket idag. Och det lär nog bli en lugn kväll så som det ser ut nu. Har dock en av killens vänner här nu. =)

Själv då?

Kram

2009-04-25 @ 18:18:31
Blogg: http://onlyforever.blogg.se/
Skrivet av: Ebba

Är det samma klänning ? Balklänning och avslutningsklänning?

2009-04-26 @ 11:57:29
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/
Skrivet av: Ivan Olsson

Annies lag vann första seriematchen med 4 - 1 . Jag tror det är 5-6 ggr du ska bli blöt.

2009-05-09 @ 17:36:54

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0