Skolllllaaaaah XD

I dag så va det skola nu igen XD Träffade becca som jag har längtat äfter så mycket (a) Vi va lite fluuuum i dag bara.Det va fett kul på Non,Skrattade som faaaan! började fan gråta (vette fan vad jag skrattade åt men jah) kul va det ialf :D Gjorde prov i Non me(fett läskigt) men ajg tror att jag klarar det.Efter dubbeltimmen i No så hade vi B-engelska och läxförhör(som jag totalt hade glömt bort) men som tur va så va det inte bara jag som hade det XD Lunch (fyfan,smakade helvette) men åt lite ialf (stolt) :P Dom sissta timmarna så hade vi Hk och vi skulle laga nånting med köttfärs i -.- (gick väll sådära) Äfter skolan så drog jag hem till becca och vi övade på Europa (som va har till fredag för alla er som har glömt det) Vi körde lite tävling och jag vann med en sekund,haha sucks for you becca :P

Ja det var väll allt för i dag kram.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0