Skola i dag:)

När jag vaknade så började jag med att messa becca som fan! Kommer juh inte kunna messa el prata med henne på en vecka! så jag bombade henne:P sen åkte jag buss till skolan.Första timmen så hade vi so och vi gick typ igenom provet (kan inte ett skit) Nästa lektion så hade vi B-engelska och då fick vi träna på engelska läxan:) Sen va de no och Jennifer fick lite damp på mig:P haha skit kul va de:) Sen va de lunch och för en gångs skull så va de god mat:) (pannkaka) Dom två sissta lektionerna så va de matte och engelska-.- men dom lektionerna gick rätt fort,som tur va.När jag kom hem så va jag lite hängig:( märkte att jag höll på att bli förkyld!!!-.- najs liksom,Försökte plugga men de gick inte så bra,va så jävla hängig så de gick inte:(

Allt för i dag puss :D


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0