Kommer att sakna dig becca!<3

I morgon drar becca och jag kommer att sakna henne som fan! lilla skit unge som drar till Spanien! vill fan också utomlands! men ialf i morgon blir det skola igen då(suck) men vi har en jätte bra klass! älskar fan hela skiten kommer böla som fan när vi drar till gymnasiet! men det kommer bli skönt att slippa Örbyhus fan:) jäla sug skola, dom har fan inte råd med ett skitXD Men i morgon så ska jag rida ialf ska bli skit kul:) sen får jag väll plugga lite för jag kan inte ett jäla skit:) prov på tors får väll se hure går:S

Ha det bra utomlands becca!! kramizar på er alla kankse blir ett kort inlägg i morgon om jag hinner baj:D

Kommentarer
Skrivet av: Beccaaa

KOMMER SAKNA ER MINA SMÅ SÖNOSAR SOM FAN <33333333

2008-09-08 @ 21:16:38
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0