Helgen!

Fan va skoj helgen har varit assåw:) Först så va de tjejkväll hos Linn(fett med skoj):D Vi sjöng kerioke så jag blev hes:P as kul.Jag och becca dansade lite också:P sen åt vi nå grejs smaka typ som tacos.Det blev en massa onyttigheter me(inte bra) På kvällen så kollade vi på the eye (fett läskig!! jag becca och ebbiiis skrek mest tror jagXD) Linns pappa kom och skrämde oss med, tor fan aldrig att jag har skrikigt så mycket som då:P På kvällen körde vi snurra flaska och jag har aldrig.Vi la oss typ vid fem, men de va fett trångt för jag ebba och becca fick dela på en soffa.På lördagen kom Jessica.Vi red och bastade och titta på TV typ sen på söndagen så drog vi till Örbyhus och sen till Tobo och sen till Tierp(mycket åk blev de) men kul va det i alla fall:På kvällen så va de återträff med konfan och det va skit kul att träffa alla igen:D Skit kul helg i alla fall.

Kommentarer
Skrivet av: Beccaaah :)

Skooooj :)

2008-09-08 @ 17:17:35
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/
Skrivet av: Ebba

Haha. Ebba* Det va kuul!!!

2008-09-08 @ 18:37:45

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0