Älskar er!

I går så ägde dan fan!
Först så fick jag gå upp kl kvart över sex,för jag skulle vara hos tandläkaren kl halv åtta:P Åkte till tandläkaren och tog bort tandställningen!!! wiha! sen så väntade jag på att Linn skulle komma in till stan:P Medans så köpte jag en  ny vinterjacka:D När Linn hade kommigt så hjälpte jag henne att hitta ett par jeans och sen hittade hon en långärmad också.Kristina skulle komma med bussen så vi gick och mötte henne och sen gick vi till Musikenshus och roade oss lite.När klockan va tjugo i ett så gick vi och mötte dom andra alltså (becca,Jennifer,Vanya,Felicia) och vi gick ner på stan för dom andra behövde hitta lite saker som dom skulle ha :P Klockan halv fyra så skulle jag till tandläkaren i gen-.- Dom skulle typ kolla på tänderna hur de hade blivigt när tandställningen va borta och så.Vi gick och hängde lite på musikenshus och de va skit kul!!! Vi satt och pratade lite och körde snurraflaskan :D Tio i nio så skulle vi på bio och se Patrick 1,5 och den ägde fan! (man satt och skrattade typ hela tiden :P Sen tåget hem till becca och sova där.I dag ska typ jag,becca och feffe vara lite hällsosamma,för vi ska typ ut och springa och göra lite ansiktsmasker och så.

Kanske blir nått kort inlägg i kväll kram på er!<3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0