Tisdag :)

Dagen började med so,då brandlarmet gick XD så vi missa typ halva lektionen (skönt) Sen hade vi B-eng,då jag becca,feffe och linn fick sitta i ett litet rum (blev inte så mycket plugga om man säger så XD) Bara för Linn (hon vill vara lärarnas favorit) -.- Vi andra skrattade för hon hade typ as hög musik (thaha,vilken lååt!) Sen drog vi till Tierp med klassen + några fler från olika skolor som kom dit.Vi skulle typ se på nån teater (rätt kul) Lunch och sissta lektionen så hade vi Engelska,då vi fick träna på provet (Najs dag ) När jag kom hem så åt jag typ lite,sen cyklade jag till ridningen och red (: På lovet så ska jag till England,så jag kankse inte kommer att skriva på ett tag.. Åker på fredag,så sissta inlägget blir på torsdag(:

Ha de bra (: PUSS!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0