helgen

Helgen har varit bra :D fredan så drog jag,becca och feffe till Tierp (skulle dra till unkan,men folket dissa) så vi satt och pratade i fyra timmar,vid högbergs XD så nu är jag fett hes -.- men de va skit kul ialf!! På lördagen så red jag (as kul) och sen fick sara också prova på att rida Corall och hon satt och skrattade hela tiden så hon höll på att ramla av XD så jag antar väll att hon uppsakattade de :P Nu vill också mamma och pappa prova att rida XD får väll se hur de går:P haha! sen kom familjen Åstrand på fika och jag fick rosor :D (skit fina,av kevin) Vi fikade på allt som jag hade tagit med mig från praoen :D (tårtan va as god!) MÅSTE FAN BANTA NU!!  har ätigt as mycket onyttigheter! shoooli! I dag så har jag mest slappat och tagit de lungt.. Pallar egentligen inte skolan i morgon :( as drygt med alla cp lärare som vi har och hatar fan hela örbyhus skola (dom har inte änns råd med värme-.-) aja får försöka klara dan utan att frysa i hjäl!

Puss på er mina små bloggisar :)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0