Går dagen...

I går så började dagen med skola sedan drog jag,kristina,Ebba och becca till Tierp för att köpa lite energidryck och godis :) Sen åkte vi hem till becca och lämnade grejerna.När vi hade lämnat sakerna så drg vi till Pizzan och käkade lite och då kom Jenifer också:) När vi hade ätigt klart så gick vi hem till becca och valde en film de blev "mirrows" el hur de stavas:P och vi tittade på den (fett läskig,så jag Ebba och becca skrek) medans Jennifer ock Kristina skrämde oss-.-
När vi hade kollat klart så körde vi snurra flaskan och jag har aldrig:PFett kul kväll,tills jag skulle gå på toa-.- när jag satte mig på toan så åkte mobilen ur fickan och i toan-.- JAG FATTAR INTE HUR JAG LYCKAS!!!
så nu har jag ingen mobil (va kul de känns)
hur jävla klantig får man va???
Det skulle juh inte ha spelat nån roll om de va min gammla,men nu är de så att jag precis hade fått en ny,fick den i sommras-.-
Kommer fan aldrig att kuna köpa en likadan heller och jag gillade fan den mobilen!!
Seriöst jag trodde fan att om man torkade ur allt och så noga så kankse den skulle funka,men nej då de gjorde den inte!!
Så nu vet alla att ingen kan va klantigare än mig-.- seriöst alla mess allting e borta alla kontakter och allting ååh fetta hur mycket jag ångrar de:'(

Kram<33


Kommentarer
Skrivet av: Ebba

Jag låste ju in mina nycklar i moppen.. -.- Och du kanske kommer att köpa en likadan igen jue!

2008-10-04 @ 14:24:46
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0