Dagarna kommer och går..

I går så gick dagen rätt fort först skola och sen ridning :) Red ut själv  för första gången med Corall i går,det gick jätte bra och de va skit kul! I dag så har det varit skola.Första lektionen så skulle vi ha dubbeltimme i NO,men vi hade bara en timme och 30 min för vi skulle ha drama med klassen för första gången (de va as kul!) så vi missade NOn och B-eng (skönt) Nu så ska vi börja med drama en gång i veckan,men på olika lektioner,ska bli rätt kul faktiskt! Aja sen så hade vi dubbeltimme i Hk (as kul) älskar fan vår klass!! Killarna i vår klass gör att dan blir mycket roligare!,man skrattar fan jämt av deras misstag och skämt (haha) :D När dan va slut så åkte jag buss hem som vanligt och de va as kul på bussen med Daniel som satt brevid lillrebecca,el va de inte så becca XD Sen hem och då hade Niklas pappa (Stefan) fixat upp lite lampor och så och dragit lite kablar,blev as bra :) lite senare så fick jag reda på att dom hade dragit kablar i mitt rum också bara för att sara skulle ha nån jävla lampa i sitt rum (suck) -.- aja sen fikade vi med dom. De va typ min dag :)

Puss och kram <3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0