Wiiha! :D

Sry för att jag inte skrev i går,men jag hade fullt upp hela dan :/ Först så byggde jag ihop en hylla som jag ställde in i mitt rum (De blev faktiskt helt ok) (: sedan så sorterade jag allt från den gammla bokhyllan som jag sedan ställde in i min nya bokhylla.På kvällen så blev de en joggingtur i Ottarsborg (sköönt) När jag kom hem så blev det andra avenyn :D I dag så hade vi mentorstid första timmen,gick rätt fort,sedan Engelska då vi började men nått nytt.Vi skulle skriva så många ord som man kunde komma på och läraren gav oss ett tema,thaha jessicas grupp va fan bäst! :P Vi hade matte tredje lektionen och då vart de inte så mycket jobb,mest prat :P Sista lektionen så va det Musik,thaha älskar fan vår klass,extra kul va fan Niklas:P När skolan va slut så åkte jag och klippte mig (vart rätt ok) och sedan blev det en promenad hem.Nu sitter jag här och diggar musik (:

Allt för i dag (:

Kommentarer
Skrivet av: Ebba

Det blev säkert jättebra! Det ser vi i morrn! <3

2008-11-17 @ 18:43:57
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0