Va vi taggade el?

Fredan började med skola sen drog jag,becca och feffe till Tierp för lite energidryck (va annars) (: Sen åkte vi buss hem till becca och feffe gick hem för att hon skulle äta.Lite senare på kvällen så kom Vanya,Jennifer och Feffe och vi körde b.l.a jag har aldrig och sen övergick det till Vanyas fantasier (inga komentarer) :P Lite senare så drog vi ut och härjade lite och sjöng? (el va de sång,mer skrik kankse) XD hahaha fan va kul de va! I dag så har jag och dom andra varit på Högbergs och kollat och sen blev de att ta tåget till stan,men de blev mest att chill (för jag tror att alla va lite trötta)Nu har jag typ precis kommigt hem och jag vet inte riktigt vad jag ska göra i kväll men nått blir de väl..Helgen har vart skoj! Ni är fan bäst!,men har fan alltid kul med er! Tack för att ni finns<33

Puss på er alla!


Kommentarer
Skrivet av: Såffi.

har dom inte såndära äcklig energidryck i öhus?

2008-11-10 @ 18:51:38
Blogg: http://hejsoffi.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0