Uppsala i dag (:

I dag så har jag varit och provat linser och det gick bra (: Nu ska jag få ha linser i ungefär tre veckor och typ 4-6 timmar varge dag, så till en början så ska jag bara ha dom hemma.Vi firade Sara också för hon fyller 7 år i dag :D Grattis till henne! På kvällen så åkte vi till Uppsala igen.Vi åt middag på Macos och det va jätte gott! Vi va också på IKEA och köpte en hylla som jag ska ha i mitt rum (: fredan va bra :D drog till Tierp direkt efter skolan och sen bar de iväg till Tobo.Jag,feffe,Kristina,Ebba och becca kollade på en skräckfilm som hette seen.Den va rätt bra fast mäst äcklig :P Sen gick vi ut ett tag och träffade nån jävla psyk tant som typ va påtänd el nått,fett läskig jävel hon typ skrek åt oss och sa att vi skulle komma och ställa oss framför henne men vi sprang och hon typ skrek äfter oss fett äckligt men ialf.

Helgen har vart bäst! tack för att ni finns <3

Kram (:

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0