Stängt!

I dag va både Vendels-skola och Örbyhus-skola stängda! Jippi :D Jag har typ vart med Kevin och vart ute rätt mycket i dag.Vid kl 2,halv tre nånting så gick strömmen :/ sen dess så har jag haft skit tråkigt :/ Men nu har den nyss kommigt tillbaka :D I morgon så blir det Högbergs-skolan och då ska jag kolla på Barn och fritid och omvårdnad,blir skoj :D
Helgen blir bara bäst! hoppas alla kan ta sig hit bara pågrund av vädret:/ och sen så blir jag tvungen att handla med,eftersom mamma inte har nån bil för tillfället (suck) Men jag hoppas att allt ordnar sig.

Allt för i dag kram (:

Kommentarer
Skrivet av: Felicia

Ordnar sej alltid :> blir skojj idag och på fredag ffs! :D <3

2008-11-26 @ 07:44:08
Blogg: http://faliciaaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0