Snö

När jag vaknade i morse så va de grymt mycket snö! Kunde nästan inte öppna dörren >.< Så jag började undra om bussen verkligen skulle komma,men jag gick ut endå.När jag äntligen satt på bussen så fick jag typ en massa mess,tex från ebba som sa att min buss va instäld-.- (jag satt liksom redan på den) XD men ailf när jag kom till skolan så upptäckte jag att typ halva klassen va borta för att inte deras bussar hade kommigt-.- Sen skulle vi ha drama som vi behövde "gå" till (as kallt och snöstorm) så de va juh lagom kul.När det va slut så va de bara att ge sig i väg i snöstormen igen och sen skulle vi ha engelska,men de blev typ lekar XD Sen matte då alla ringde hem äfter sina föräldrar för att försöka att få skjuts hem,eftersom "alla" bussar va inställda(suck)Så jag fick som tur va åka med Johan,Daniel och Jessica G (skoj,skoj) :)

Allt för i dag, puss (:

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0