måste fan plugga!! buhu! :(

Böejade med skola,rätt kul dag faktiskt (: I morgon så har vi prov i svenska och kan inte ett skit :'( har försökt att plugga men de har inte gått så bra :/ I kväll blir de plugg om jag orkar vill säga och de är inte så stor chans att jag gör det så de blir antagligen omprov :( Skit skit skit måste fan börja sattsa mer nu! men jag orkar fan inte(suck) men ialf nu ska vi prata om nå kul:P I helgen så ska jag prova linser,krm blir fett läskigt men de krm också blir skönt,fett najs bara :) och på måndag så ska jag entligen klippa mig,hoppas de blir bra nu! Önska mig lycka till ;) I morgon blir de också kul ska motionera som fan då. Ska hoppa av bussen lite tidigare och gå hem och sen blir det promenad med Kevin,ska blir fett njas bara! äntligen kan nån följa med mig på promenix :) Fett schary att gå sj fan! Vendel ffs XD (inga gatlampor så man ser fan inte var man går) :P

Ha de najs! puss

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0