Högbergs! <3

I dag så har jag varit på högbergs och kollade barn och fritid och omvårdnad.Jag har nog bestämt mig för barn och fritid nu, Så jag hoppas att det blir bra! :D Först så satte vi oss i cafetreian och då kom Patrik så vi snackade lite med han.När vi hade varit på barn och fritid så drog vi till Lidl och då råkade jag trampa fel påvägen dit så jag sjönk ner till knäna>.< snacka om blött! Sen vart de omvårdnad då (tråkigt) Sen hem och fixa lite för filmkvällen,som tex sängar och de som ska köpas och så.Det blir nog så att jag får handla på Lidl påvägen hem från Tierp på fredan i stället (krm bli fett mycket att bära) >.< Sen så har jag inte gjort så mycket,fast jag skulle träna på matte-provet som vi har i morgon, men palla så de blev inget :P Hoppas att de går bra ilf och önska mig lycka till! <3

PUSS! <3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0