Jätte kul dag :D

Hejsan :D Humöret är på topp :D:D undra varför? <3 Dagen började med att vi gick ner till Carola för att vi skulle ta gran och vi väntade på Crister och Marcus med  när dom hade kommigt bilen så hoppade vi på traktorkärran och de bar iväg till skogen XD Alla hittade en varsin gran,sen blev det fika hemma hos Tull och Åke.Det va jätte kul :D Vi satt och skrattade mest hela tiden:P Spec när Marcus spillde läsk over hand byxor XD Jätte kul morgon har det varit :D Snart så ska vi åka och äta julbord snart,så jag måste göra mig klar nu XD I kväll så blir det pressent öppning, för jag ska inte fira jul med familjen :P Skriver kanske en kortis i kväll om det som jag har fått :D

Många stora kramar till alla mina vänner! <333

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0