tjotjiing!

Hej,Vart lite sugen på att lägga in ett inlägg :D Nu så har vi varit på en långpromenad (sköönt) Vi stannade en stund hos Ivan och fikade lite :P Mums! Senare i dag så tror jag att det blir mys framför TVn,med en kopp te el nått :P Nu har jag nästan bestämt mig för vad jag ska köpa för pengarna som jag fick :D Det blir nog några stövlar som jag har sett och sen kankse nått långt halsband att ha till nån tunika el nått, sen så behöver jag nå nya kläder och typ benvärmare, men vi får se :P Vi får se om jag hinner slänga in nått inlägg i kväll annars så blir det ett i morgon :))

Puss på bästaste! <3

Kommentarer
Skrivet av: Ebba

Benvärmare är mys. Kanske ska sticka sånna. :D

2008-12-25 @ 18:27:56
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0