Tjotjiing (: Grattis rebecca, som fyller 15 år i dag!! <333

Hejsan allihop! Förlåt att jag inte har skrivigt på ett tag,men jag har inte haft tid hellt enkelt.Men nu blir det ett långt inlägg i stället :D Fredan spenderades med Rebecca,Vanya,Jennifer,Felicia,Linn,Ebba,Kristina och Emelie! Vi spelade klä-pocker och straff-pocker :P as kul baaah! Sen hem och då bytte jag om och cyklade i väg till Corall och red (skoj,skoj) När jag kom hem så blev det en varm dusch och sen kom Carola,Jörgen,Tull,Åke,Kevin,Martin,William och Andreas på middag! Fan va kul vi hade alltså! Vi körde pocker och ringde massa folk :P Runt ett gick dom hem och då blev de sova för min del eftersom jag va as trött sen gårdagen då vi ha uppe till tre? :P I dag så har jag gjort musik läxan och kollat på film (: (Myyss) (: Snart blir det Andra Avenyn!! wiha!

Puss på de! <3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0