tjenixen XD

Dagen började med att jag åkte till stallet och red :) När jag kom hem så blev det en varm dusch och film (: Kollade på 2 fast 2 furious (vette fan inte hur de stavas) :P Men bra va den ailf. Sen blev de till att slå in alla julklappar so jag köpte i fredags, och de blev några stycken XD Sen tänkte jag att jag skulle gå ut ett tag, men då lyckades jag halka på trappen och slå i ryggen rejält ! Fyfan va ont de gjorde!! Så nu blir de till att ta det lungt och inte va uppe och gå så mycket :/ Trodde först att jag hade brutigt skiten, men tydligen så blev det bara en rejäl stukning. I kväll så blir de mys framför TVn,får de om jag ser en film också ;) Kankse skriver ett kort inlägg i kväll med :)

Kramis <3

Kommentarer
Skrivet av: Ebba

Vääänta lite nu va. Stukade du RYGGEN?!

2008-12-13 @ 22:12:23
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0