promenad :))

Hejsan, Gick en långpromenad med mormor ,sköönt! :)) Sen kollade vi på jeans, men jag hittade inga :/ Vi ska kolla i morgon med, så kanske hittar några då :P Vi åkte och handlade lite mat till middan och i dag så blir det god mat :D Jag fick välja och vi ska äta sallad i massa olika sorter med melon,mango,tomater och massa annat gott i ! krm bli as gott :)) När vi hade handlat och vart hemma ett tag så bestämde jag mig för en till promenad så jag gick själv längst vattnet i solnedgången, snacka om mysigt, fast as kallt !! I kväll så får vi se om Janne och Cecilia krm och i så fall så kanske vi hittar på nått, annars så blir det nog tv el film :) Jag har börjat att ägna mig mer åt bloggen nu. Förut så blev det bara några inlägg då och då men nu så försöker jag skriva regelbundet och det blir bara roligare och roligare att skriva här på bloggen :)) Tycker ni att det är kul att läsa min blogg? el ska jag börja skriva om nått nytt? Ge gärna förslag :))

Hoppas alla får ett bra slut på året! <33

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0