Min dag :))

Hej i dag så har man varit ner på stan en sväng :) Sen åkte vi en snabbis till Ivan, men har mest varit hemma i dag. Jag känner mig lite trött eftersom katterna har hålligt mig vaken nästan hela natten, för dom har jamat nästan hela tiden och sen har dom sprungit runt och busat med varandra x) Jobbigt läge säger jag bara!! Men i natt hoppas jag verkligen att dom e tysta :P Har försökt att hålla dom vakna under dan så då hoppas man att dom är trötta i kväll :)) I kväll så blir det mys framför TVn. I morgon så ska jag och mormor gå ner på stan och så ska mormor kanske köpa några jeans till mig, om vi hittar några vill säga x)) Sen så får vi se vad som händer resten av dan.I morgon så ska jag verkligen hinna med en promenad! Jag har sakt det flera dar nu att jag ska det, men i morgon då jävlar!! :))

Allt för i dag! Pussen! <333 :))


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0