Så jävla najs kväll! Ni två <3

Fick mig en sjukt najs kväll!

Det hela började med taggande hos Kristina, fick pröva på en ny sminkning av profset kristina! Röda läppar & en snygg tutch på ögonlocken. Vi fixade oss ialf där & taggade smått tills Ivan kom då vi begav oss vidare Sunnersta!

Det var sjukt mycket folk & en massa bra musik som spelades! Last friday night med Katy Perry, spelades en hel del & jag kommer alltid tänka tillbaka på den här kvällen när jag hör den låten, minnen! Att bli bjuden på dricka är inte heller helt fel! Dock så får jag inte börja dricka än, men älskar ändå generösa människor, ni är guld värda!

Kvällen i Sunnersta avslutades dock med att polisen kom eftersom grannarna hade dringt och klagat på våran höga ljud nivå (a) Så alla fick dra, fanns ingen buss som gick tillbaka till Uppsala just då, men eftersom alla var tvugna att ta sig ut ur huset så var hon som höll i festens bror snäll och skjutsade oss tillbaka till stan, tackar för det!

Fortsatte sedan kvällen på Etage, kerioke sjungande & gratis dricka för mina små vänner av den chysta killen som hängde vid baren :P Riktigt najs var det!

Avslutade kvällen på donken med fyllekäk & tog sedan sista tåget hem till älskling!










Vi tre! <3


Kommentarer
Skrivet av: Hooker

kärring vi äger :D

2011-06-20 @ 08:00:30
Blogg: http://www.finest.se/hooker

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0