Frågestund avklarad!



- Vilken skola går du på?

- Svar: Jag går på Högbergsskolan i Tierp :)

- Vad fick dig att välja just den linjen?

- Svar: Går Barn & Fritid och valde den linjen mestadels eftersom jag älskar barn + att det är många bra kurser som kan vara till mycket nytta i framtiden.

- Vart tillbringar du mest tid på dagarna?

- Svar: Hemma hos min pojkvän skulle jag tro!

- Vad gjorde dig till den du är just nu?

- Svar: Svår fråga, men mycket handlar nog om vad jag har varit med om & vad jag har gjort i mitt liv, vill minnas dom bästa stunderna & försöka leva upp till att dom händer igen!

- Vad fick dig att ha en blogg och vad får du all "bloggkänsla" ifrån?

- Svar: Började blogga år 2008 & just då var det nog mest för att skriva av sig & för att minnas allt jag har gjort ända sedan dess, har hållt på ett bra tag nu & det är nog just för att minnas vad jag har varit med om under dessa år. Bloggkänslan kommer då & då, beror lite på när jag har lust att blogga eller inte.

- Varför heter du just Louise?

- Svar: Mitt namn valde mina föräldrar just för att det passar i både England & Sverige eftersom min pappa är Engelsk & min mamma Svensk så ville dom kombinera detta.

- Gillar du att ha sex?

- Svar: Klart jag gillar det!

- Är du ofta kåt?

- Svar: Beror på om jag är med Kalle eller inte ;)

- Är du rakad?

- Svar: Bra fråga, du får komma & kolla vetja!

- Vad heter du i mellan namn?

- Svar: Elizabeth efter min farmor :)

Kommentarer
Skrivet av: carl

om du inte e med han?

2011-06-17 @ 22:26:36
Skrivet av: caroline

blir det flera frågestunder? :)

2011-06-17 @ 22:30:12
Skrivet av: Louise

Beror väl på! ;) Varför så nyfiken?

2011-06-18 @ 00:29:27
Blogg: http://louiisse.blogg.se/
Skrivet av: Louise

Klart det blir det! Så småning om! :)

2011-06-18 @ 00:30:10
Blogg: http://louiisse.blogg.se/
Skrivet av: carl

haha varför inte ;)

2011-06-18 @ 01:02:27

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0