En väldigt massa

Söndagen spenderades i stan med min underbara vän Kristina, åt på Kina Garden, så jävla gott! Tog om tre gånger + efterrätt & så testade jag på sushi för första gången & jag höll på att spy.. aldrig mer!

Kollade även på South Park på bioduken & tog det chill, najs att få träffa henne innan jag åker!

Tidigt i måndags drog jag & älskling till Storstan för att träffa hans bror Fredrik & hans flickvän Andera, kikade stan hela dan & åkte båt. Kollade även på film på deras enorma bioduk med sourond ljud, såg "låt den rätte komma in" Riktigt äcklig film, men bra handling, sevärd tycker jag!

Idag har vi gått längs vattnet & åkt en massa tåg & buss känns det som, men nu är vi hemma här igen! Gäller ju att komma hem i tid eftersom man är kaninvakt, riktigt duktig sådan må jag säga!

När en kanin får vara ute & springa fritt på gården, gräva & äta maskrosblad & sedan få en helt ren och städad bur med rent vatten, ny mat, rena matskålar och en massa godsaker som äpple, gräs & maskrosblad och även massa sälskap så är den rätt nöjd eller? ;D




Molly <3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0