När vindarna viskar

Blåsigt idag och det gillas inte! Lite kallare kan de bli och lite mer snö tycker jag, ingen blåst (a) Vet att många inte håller med mig på den punkten, men jag tycker att julen är mysig och att den kan komma innom kort! Tänk på alla små julkort, klappar, bakande och andra mysigheter som julen medför.

Idag blir det packdag, ska packa inför min lilla resa till Stockholm med älskling. En natt mitt i Sthlm hos Lina och Fabian i morgon. Därefter en natt hos min morbror, hans tjej och min sötsak till kusin, kan jämnföras med en sockerbit så söt är hon! Älskar småbarn, därför jag går barn & fritid? hihi jo (a) Ska ialf bli dunderkul att åka på ett litet äventyr!

En Louise & en söt kusin!







Otroligt söt!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0