Frukost på sängen?

I morse var det en riktigt söt sötnos som väckte mig med frukost på sängen, gull! (a) idag är det även 1:a advent, inte långt kvar nu! Någon mer än jag som längtar till julafton? hihi (a)

Skulle egentligen till Ebba idag men eftersom vägarna är så hala och man hällst inte vill ut med bilen så bestämde vi oss för att ta fotandet en annan dag. Fick mig ist en riktig sovmorgon till kl 2? ojoj! Blir en busig dag i snön med älskling ist, jag ska få ner honom i snön!

I fredags blev det en mysig danskväll i Enköping med sköna fillidutter! Sov sedan hos Kristina in town, myspys!

Lördagen spenderades med Kristina och även Lisa & Jennie innan jag begav mig till älsk.

Denna helg har varit bra, nästa ska bli ännu bättre!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0