Jag dog inte?!

I dag har jag varit ut på vägarna för första gången, känn på den ni ;) Jag var lite nervös innan dock, men det gick prima! Körde till Ottarsborg  & tillbaka (y) Så om ni såg en svart saab köra mellan 60 - 70 km /h så vare jag! ;D Ska faktiskt börja ta körandet på allvar nu. Börja plugga lite smått inför körkortet, köra mer och även anmäla mig till körskolan för lite lektioner, de behövs (a) Det skulle vara så mycket skönare med körkort, slippa alla bussresor, tider och allt sånt + att man kan erbjuda skjuts och tjäna lite stålar på de! (y) De lär behövas för min ekonomi, köpt massa nya kläder, det behövdes dock men har även smink, skor, tjöja & ett ungdomskort kvar att köpa, får se hur det här slutar (a) Men i sommar ska jag verkligen ha ett sommarjobb, för pengarna behövs! 
 
I morgon ska jag göra min första dag på min Apu, ska jobba vecka 4-7 på Vendelsskola och det ska bli riktigt skönt 5 veckor utan skola, bara jobb och en massa söta ungar (y) Sportlovet börjar direkt efter, skönt! Det lär behövas.

Puss

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0