Hörde jag fest eller?!

Jadu helgen kmr bli toppen! Fredan spenderas i Uppsala hela dan. Ingen skola vet du, sjukt najs! Har ett arbete på Ulsen som måste bli klart i tid & där ligger jag bra till (y) På hälsopedagogiken så fick vi tid över till att besöka våran arbetsplats där vi ska göra våran APU & där ligger jag också steget före! Svenska har vi iof i morrn, men jag frågade om jag kunde jobba lite hemma ist och det funkade faktiskt (y) Så ska försöka plugga lite innan stan, om jag hinner dvs (a) Träffar sedan becca & Ebba på stan och senare kmr även lilla Cottis in till Uppsala, blir kul att träffa han igen! Nyår var ett tag sen nu, fy vad jag saknar den filuren!

Lördan spenderas med mina partypinglor, ohyes! Tove & Nattis gör min kväll! Blir partey i Alunda & även övernattning där, mys!

Skriver i morgon kväll om jag hinner, annars blire en snabbis på lördag :)

Puss <3

Kommentarer
Skrivet av: Tove

PARTYYYY! (skiker så vi blir hesa) :D <3

2010-01-21 @ 23:18:48
Blogg: http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0