Glad artonåring

I går fyllde jag 18, känns så sjukt bra! Blev uppvaktad på morgonen med tårta & presenter, fick välja själv lite grejer som jag ville ha till rummet, så blir en dag på ikea med pappsen tror jag (a) Fick även lacoste parfymen jag önskade mig & lite annat smått sådär, tack för alla fina presenter hörrni! :) 5 ja må hon leva, sång på morgonen, vid bussen, på praktiken och två mot kvällen, inte dumt! Även en idag inne på little italy, mer om det senare. Kom lite girls till mig igår, blev uppvaktad, med sång och annat, tack för att ni kom och tack för en sjukt lyckad födelsedag! :D

I dag jobbade jag till halv ett begav mig sedan hem en snabbis & sedan vidare mot Uppsala där det blev födelsedagsfirande med brudsen på little italy, riktigt mysigt och vet ni? Dom överraskade mig rejält! Dom skulle på toa medans jag skulle vakta väskorna och bordet, lungt lixom och en stund senare kom dom utsjungandes med partyhattar och allt, kul grej dedär! Födelsedagsbarnet fick såklart sin mat först eftersom dom också hade hört den ungerbara sången jag fick! :D Riktigt rolig kväll vare, måste göras om!

Bilder från kvällen kmr!



Ett smakprov från dagen

Kommentarer
Skrivet av: Tove

Det va fan skoj i fredags fan! :D

Jag älskar dig bruden! :)<3

2010-02-14 @ 13:24:12
Blogg: http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0