Back

Nu är jag tillbaka efter en liten vistelse i Dalarna med päron! Var helt okej otroligt nog :o Åkte på söndag morgon och kom hem igår. Han med endel, både skidåkning, bowling, bad & klippa mig, träffa släkt & även åka till stugan en sväng, riktigt mysigt! :)

I går blev det både bilåkande & en vistelse i stan med bv! Blev bio såklart, farsan ni vet? och OM den va kul! Skoja inte! Garva sönder? ohjäh! sevärd film! (y)

I dag tar jag bussen till stan för att träffa Tove, länge sen sist så det blir kul! Åker sedan hem till mig & lookar film, mys!

Pic's kmr, jag lovar!

Kommentarer
Skrivet av: Tove

Sv: Ja då blir det fett med röj asså! :D

Och idag blir det myspys! :)

2010-02-25 @ 13:18:47
Blogg: http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0