Vintertid

Riktig kall torsdagsmorgon kan man säga, jag och Ebba höll kroppsvärmen genom att hålla om varandra o vifta på tårna samtidigt x) Jadu, man frös inte ialf (a) Skoldagen fortsatte sedan som vanligt men även julbord och julmust bjöd sodexho på i dag, duktigt! Fick även lite fika av lärarna, riktigt mysig dag faktiskt! (: Träffade även på Jimmy och Hendrik i dag, ruskigt kul hade man ju (;

Galningar




Ruskigt kallt med all snö som har kommit, men ändå mysigt på nå sätt :) Allt blir så mycket ljusare i det mörka och även en kopp te framför brasan är inte helt fel! Det blir en sån där mysig kväll i kväll eftersom jag ska dela ut mina julklappar till familjen, älskar alla reaktioner som man får, nästan lika kul som att få egna (a) Kan inte göra det på julafton eftersom jag är bortrest. Packningen är ialf i full gång här hemma, han inte packa ett dugg i går så extra mycket i dag? (a) åker tidigt i morgon bitti så det gäller att vara redo, alltid redo ;)

 Bajs vad jag kmr sakna alla!




Kommentarer
Skrivet av: Hen D rik

haha , men jag ser ju ut som en pappskalle på bilderna ju XP

2009-12-19 @ 16:42:43
Skrivet av: Louise

Nejnej :)

2009-12-19 @ 19:26:02
Blogg: http://louiisse.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0