Sista rycket

Jadu kändes skit bra, sista provet innan jullovet är avklarat och nu gäller bara i morrn och sen blir jullov för mig, skönt! Bär ju av till Umeå tidigt på fredag morgon och det känns riktigt kul faktiskt! Saknar alla där uppe och känner verkligen att jag behöver få komma bort från allt en stund! Men jag kommer sakna vissa folk otroligt mycket! /: Men två veckor utan mina sötnosar ska jag väll ialf klara, eller? (a) Blir massa packning i morgon, eftersom jag inte har hunnit att packa helt enkelt, usch va mycket det har varit att göra på sista tiden, blää! Men nu äre snart jullov och då får man passa på att vila ut sig helt enkelt! (: Datorn och kameran ska med, så antar att jag hamnar här lite då och då (a) Håll utkik! ;) Kmr även upp en massa bilder här från resan såklart!

I dag har jag varit duktig och slagit in dom sista julklapparna, skönt, nu väntar bara öppningen och allas reaktioner (a)

I morgon blir det även en liten julafton här hemma för familjen eftersom jag inte kmr fira jul med dom (a) Vet redan vissa saker som jag kmr få, bla en ny mobil, jippie! Gamla tanten dör nog snart eller ialf ramlar sönder (a) Not my problem (a)

Nu andra avenyn!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0