I morrn smäller det!

Jag har panik! Vet ännu inte vad jag ska ha på mig på nyår och i morgon lär det bli en stressig dag om man säger så.. Får stiga upp tidigt för att sedan bege mig till flygplatsen, åka en timme med flyg, blir sedan hämtad av pappa där och beger oss hemmåt. Väl hemma har jag en timme på mig att göra mig klar för sedan kmr min lilla pluttis och hennes framilj och hämtar mig, vidare till Enköping till några av beccas föräldrars kompisar där, senare mot kvällen blire party i Hummelsta! Taggad? ohja! Hoppas det här blir bra nu!

I dag äre packning och Karlshem som gäller! Ska träffa Viola & Christoffer där och kolla på deras nyrenoverade hus, blir skoj att se.

Nej nu måste jag göra mig klar, vi hörs bloggisar!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0