Härligt med sovmornar!

Måste bara skryta lite med att vi hade sovmorgon till 11.45 i dag, wihu! Hade därefter bara två lektioner, me like (;

Jadu vart ska man börja? 

Vaknade rätt tidigt även fast vi hade sovmorgon i dag, men det va skönt på ett sätt för då passade jag på att skriva lite på engelska uppsatsen och renskev sedan allt när jag kom hem, skönt att det blev klart! Tog sedan en promenad till Läby för att passa bussen till skolan, men fick vänta där rätt länge eftersom jag gick på rätt snabbt och misstog tiden. Men inga problem, kunde ju passa på att ringa bästis och samtala lite med henne där i kylan! (; Hade sedan idrott och data och slutade vid två, han med två bussen? mjo (a)

Blev även lite plugg när jag kom hem, finns massor att göra klart nu inför jul, usch, usch! Men jag ska kämpa, det ska jag!

I kväll blir det Andla Avenyn, longing!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0