Ändrade planer

Blev inge Karlshem idag eftersom det vart strul med bilen. Hoppas bara den fungerar tills i morrn när man ska till flygplatsen, men det ordnar sig nog på nått sätt. En vända på stan ist? såklart (a) Hjälpte Cecilia med att hitta små baby kläder, fyfan va sött! Jag vill ha!

Sjukt taggad tills i morrn är man ju! Men en stressig dag kmr de ju bli, men sånt får man tåla!

Vet ni vad jag fick reda på i dag? Jo hemma hos oss har det kommit en till liten familjemedlem, en liten busig kanin unge!, fatta gos! En 12 veckor gammal liten sötnos väntar där hemma, får se om jag lycks slita mig från den för att göra mig i ordning och bege mig till Enköping (a) Men det går säkert prima får man hoppas! Har ju saknat min plött något otroligt, rebecca du är så bra!

Nu jävlar kör vi!


Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

LOOO <3 TAGGA

2009-12-30 @ 19:45:11
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0