Måndag

I dag så har det varit en kort dag.Först så hade vi mentorstid och då tränade jag på fysiken som vi har prov på på onsdag.Andra lektionen så hade vi Engelska och då startade bramdlarmet-.- och då fick vi gå ner för brandstegen och sen stå där ute utan skor-.- (skiiit kallt) sen va de matte och sen lunch och sissta lektionen så hade vi musik och då kon SYV och snackade med oss om gymnasieskolor(ganska intresant faktiskt)Jag tror att jag ska gå barn och fritid,är nastan säker på det faktiskt:D När jag kom hem så pluggade jag på fysikprovet och sedan har jag suttigt vid datan och snart så ska jag gå ner och ducha och sen blir de väll att läsa boken som jag fickav Ebba.I morgon blir de frilufsdag wiihaa!

kram kram

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0